Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja

Ladataan

Vastaa Aloita uusi keskustelu

 

< Edellinen 1 2 3 4

Kirjoittaja Fallout 3, rautaa vai roskaa?


pieslice
3286 viestiä

#121 kirjoitettu 09.01.2009 23:32

dew kirjoitti:
Fast travelin käyttö on kusetusta ja on aivan tampiota jättää 85% pelin sisällöstä tutkimatta.


No mutq deathclawit syö heti kun ulkoilee vähänkään korkeammalla levelillä.

Varsinkin clover kuolee niihin koko ajan

^ Vastaa Lainaa


Disintegr8
11309 viestiä

#122 kirjoitettu 10.01.2009 06:26

dew kirjoitti:

Mitä tossa nyt on yhteensä 70-80 eri tehtävää ja koko homman pääideana on se, että sinne joutomaille lähetään harhailemaan ja tutkiskelemaan.


Minusta niitä tehtäviä oli siltikin hieman liian vähän, ainakin minusta tuntui että niitä olisi ollut vähemmän kuin Oblivionissa. Toivottavasti noissa lisäpaketeissa nostetaan se normaali tasokatto ainakin 30: een kun itse saavutin tason 28 capmodilla jo tuossa peruspelissä.

^ Vastaa Lainaa


pieslice
3286 viestiä

#123 kirjoitettu 10.01.2009 18:23

dew kirjoitti:
Ja sit voi vielä astua säteilylätäkköön tai miinaanki ja kamala :(


Nuo voi kiertää. Deathclaweja hyppii kimppuun minuutin välein varsinkin kartan reuna-alueilla.

^ Vastaa Lainaa


Disintegr8
11309 viestiä

#124 kirjoitettu 02.07.2009 20:40

/cast [target=thread] Raise Dead

Tason 34(?) Messias täällä hei. Pelasin tuossa läpi kaikki "sivupääjuonet" tähän mennessä ilmestyneistä content packeistä (jotka ovat Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel ja Point Lookout). Jos läpäisee lisäpaketeista vain sen putkijuoksahtavan pääjuonen niin vierähtää luultavasti noin 12-16h.

Broken Steel nostaa perustasokaton 30: een ja tuo lisää perkkejä, Operation Anchoragessa pääsee lahtaamaan (virtuaali)kommareita jne. jne. Kaikenlaista pikkukivaa (lue: sairaita tappovermeitä mukaanlukien legendaarinen Gauss Rifle) tulee yhteensä kaikista paketeista sen verran että Fallout jaksaa taas viihdyttää allekirjoittanutta luultavasti ainakin muutaman viikon.

Seuraavassa ja ilmeisesti viimeisessä virallisessa lisäosassa (Mothership Zeta) päästään lahtaamaan hieman yllättävästi muukalaisia. Aika epäfalloutmaista hommaa, mutta saavatpahan paskiaiset maistaa hukkaamansa Alien Blasterin energia-ammuksia. Oh the irony!

^ Vastaa Lainaa


Disintegr8
11309 viestiä

#125 kirjoitettu 02.07.2009 21:18

impronen kirjoitti:

Mitenkäs noiden hintapolitiikan kanssa? Maksavatko paljonkin vai onko ihan ilmaista?

Miten arvioisit sitä, että onko esim. sisätilojen arkkitehtuuri muuttunut vai onko edelleen tarjolla sitä käytävä-hiukan suurempi huone-käytävä-mutka-hiukan leveämpi käytävä-käytävä jossa on romua -menoa?


Kympin kappale maksavat nuo paketit. En pistänyt merkille että sisäarkkitehtuuri olisi ollut kovin monotonista. Mutta ainakin ulkona on hieno tunnelma niin Alaskan vuoristossa kuin Pittsburghin terästehtaan pihallakin.

^ Vastaa Lainaa


pieslice
3286 viestiä

#126 kirjoitettu 03.07.2009 13:55

Mulle kyllä alko tulemaan jo ähky tästä pelistä The Pittin ja Broken Steelin jälkeen. Ne 2-3 mininukea kestävät ghoulit hipoo jo mauttomuuden rajaa.

^ Vastaa Lainaa


Disintegr8
11309 viestiä

#127 kirjoitettu 03.07.2009 15:02

pieslice kirjoitti:
Mulle kyllä alko tulemaan jo ähky tästä pelistä The Pittin ja Broken Steelin jälkeen. Ne 2-3 mininukea kestävät ghoulit hipoo jo mauttomuuden rajaa.


Itse laitoin suosiolla mm. siellä Presidential Metrossa Ghoul Maskin päähän kun tuli vastaan joku 3+ niitä ilkeimpiä ghouleja. Ovat kyllä aika veikeitä veijareita. Jotkut noista lisäpakettien möröistä kestävät kyllä aivan tajuttoman määrän läiskää. Esimerkiksi Point Lookoutin tribaalihemmot selviävät rennosti criticalista päähän Victory Riflellä (sniper riflejen kuningas) tai Gauss Riflellä vaikka small guns on 100 ja löytyy joku tusina perkkiä jotka nostavat kiväärien ja crittien vahinkoa. Voin vain kuvitella kuinka nihkeää meno on paikoin jos on reilusti alle tason 20, eikä omista erityisen hyviä aseita tai panssareita.

Itse olen tosin aika tyytyväinen siihen että yksittäisten mosojen hoiteleminen on sniperhenkiselle pelaajalle vielä kovissa liigoissakin aika vaivatonta, sneak attack criticalin vahinkokertoimella pääosumat tekevät aika karua jälkeä... muistuttavat Fallout 2: n gauss rifle criteistä joilla tappoi laakista loppupomoa lukuunottamatta oikeastaan kaiken.

^ Vastaa Lainaa


pieslice
3286 viestiä

#128 kirjoitettu 03.07.2009 15:21

Disintegr8 kirjoitti:
Itse laitoin suosiolla mm. siellä Presidential Metrossa Ghoul Maskin päähän kun tuli vastaan joku 3+ niitä ilkeimpiä ghouleja. Ovat kyllä aika veikeitä veijareita.


Mä sain ne hengiltä siten, että tapoin itse kaikki Glowing Onet ja roamerit, ni sentrybotit ja turretit ei tuhlannu ammuksiaan niihin ja pärjäs noille reavereille kohtuuhyvin.

^ Vastaa Lainaa


Twight
3600 viestiä

#129 kirjoitettu 13.07.2009 13:48

kaikki sanoo että siellä nuka-cola factoryssa on kiva robotti. ei ole sellaista käsirobottia, varmaan kymmeneen kertaan oon käyny tehtaan läpi..
oon ilmeisesti niin käsi. mihin täytyy mennä? ei auta vaikka local mapista katson sen kohdan.

^ Vastaa Lainaa


pieslice
3286 viestiä

#130 kirjoitettu 13.07.2009 17:05

Twight kirjoitti:
kaikki sanoo että siellä nuka-cola factoryssa on kiva robotti. ei ole sellaista käsirobottia, varmaan kymmeneen kertaan oon käyny tehtaan läpi..
oon ilmeisesti niin käsi. mihin täytyy mennä? ei auta vaikka local mapista katson sen kohdan.


Muistaakseni jostain terminaalista sai sen aktivoitua.

^ Vastaa Lainaa


Twight
3600 viestiä

#131 kirjoitettu 13.07.2009 23:49

Minkäslaisia hahmoja teillä on? Mitkä on vahvuudet ja millainen kuva teillä on sen rannetietokoneen Status-ikkunassa viimeisellä välilehdellä?

^ Vastaa Lainaa


Disintegr8
11309 viestiä

#132 kirjoitettu 19.08.2009 11:32

Jos jotakuta nuo content packit kiinnostaa niin tässä lisärit pähkinänkuoressa:

Operation Anchorage
+Hassunhauskat kiinalaiset (virtuaali)kommunistit
+Hienot talvimaisemat
+Gauss Rifle! ZOMG!
-Gauss Riflessä ei ole ihan niin paljon munaa kuin Fallout 2: n serkussaan
-Kohtalaisen ankaraa (joskin ymmärrettävää) putkijuoksua

The Pitt
+Tunnelmallinen industriaaliympäristö
+Lopussa kiintoisa moraalinen dilemma
-...mutta muuten juoni olisi saanut olla vähän jalostetumpi

Broken Steel
+Jatkaa pääpeliä oikeastaan negatoimalla alkuperäiset lopputapahtumat joista jäi ainakin allekirjoittaneelle paskanmaku suuhun
+Helvetintulivoimapanssarit
+Tasokatto nousee 30: een, tuoden mukanaan mm. tasoilla 20+ saatavia todellisia voimaperkkejä
-Juonellisesti aika mitätön paketin pääideaan nähden
-Se putkijuoksu...

Point Lookout
+Lisää suuren ja monta kiinnostavaa minijuonta sisältävän alueen, joka on moninkerroin hiekkalaatikkomaisempi kuin muiden lisäpakettien alueet
+Paljon uutta roinaa aseista hedelmiin
+Mutanttijuntit ja muut värikkäät hahmot
(Ei juurikaan pahaa sanottavaa, ehdoton suosikki näistä viidestä)

Mothership Zeta
+Muukalaisten lahtaaminen tuntuu vaihtelulta, tosin vain noin viiden minuutin ajan
+Samurai!
-Ärsyttävä pikkutyttö
-Kamalaa putkijuoksua
-Kehnosti toteutettu avaruus ja avaruusalus
-Muukalaisaseet ovat liian geneerisiä laserpyssyjä, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta

TL; DR
Mothership Zeta on kuraa, muut paketit ihan OK, Point Lookout hiekkalaatikkoihmisille mielekkäin ostos, mutta aloittaa kannattaa Broken Steelillä.

^ Vastaa Lainaa

< Edellinen 1 2 3 4

Vastaa Aloita uusi keskustelu