Kirjoittaja
|
Elokuvat
|
Miguel
|
#1 kirjoitettu
19.01.2003 00:42
Kertokaahan viisi teidän mielestänne hyvää elokuvaa
Itse hyvinä elokuvina pidän:
1. Yksilensi yli käenpesän
2. Die hard 1
3. Man on the moon
4. Englantilainen potilas
5. Day of dead (Klassikko)
Ei ole missään parhaus järjestyksessä, mutta ajatus on tärkein
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
|
MieliPuoliMessiaz
|
#2 kirjoitettu
19.01.2003 10:17
No joo mä en oo mikään suuri elokuvien katsoja mutta täs ny jotain hyvii....
Puhallettu 60 sekunnissa
Hurjapäät
Training day
Child's play 2
ööö... no tottakai yx suomalainenkin pitää sanoo Häjyt!
Ja tottakai venaan innolla et pääsen kattoo 8 milen. -PM-
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Krista
4618 viestiä
|
#3 kirjoitettu
19.01.2003 12:31
Kaikki Tim Burtonit, eli mm.
Painajainen ennen joulua,
Saksikäsi Edward,
Beetlejuice (on kyllä tosi outo..),
Sleepy Hollow...
Sit uus löytö, eli Henkien kätkemä!
Ja sit piirretyt on ihanii!
Matrix on aika jees..
.. hä, ei nyt tuu muita, mut koosteena: Tim Burtonit!
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Tsume
|
#4 kirjoitettu
19.01.2003 17:18
1. Henkien kätkemä
2. Mononoke Hime
3. Taru sormusten herrasta
4. Pulp fiction
5. Snatch
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
takiainen
|
#5 kirjoitettu
19.01.2003 18:49
1. American History X
2. The Sound Of Music
3. Fight Club
sitten öö..
4. Snatch
5. Kellopeli appelsiini (?!)
huonoja leffoja ois ehkä helpompi listata..
takiainen muokkasi viestiä 17:23 17.02.2003
no vähänkö. Shreck on tietysti kaikkien aikojen paras leffa.. miten mä sen vasta nyt sain mieleen...
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
summergirl02
|
#6 kirjoitettu
20.01.2003 10:55
8mile... kävin sen kattoo oli just hyvä leffa... kannattaa käydä kattoo!!!!!!!
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Kevlmess
Awesome? [Y/N] 790 viestiä Ylläpitäjä
|
#7 kirjoitettu
20.01.2003 11:39
Fifth Element, Matrix, American Beauty, Kuudes aisti, Saksikäsi Edward, Face/Off, LOTR I/II, vanhat Star Warsit, Blade I/II, Arizona Baby, Superhulttio (tyrä suomennos), Vauhdilla Chicagoon, MIB (EI kakkonen!).
Kirjava lista? Ei kai...
Kaveri sanoi vielä, että Karhu. Itse en ole nähnyt, mutta ilmeisesti ihan laatuleffa.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Pastori
Henkinen tuki 7422 viestiä Luottokäyttäjä
|
#8 kirjoitettu
20.01.2003 13:54
Vaikeaa pistää järjestykseen, mutta:
-The Rocky horror picture show
-Clockwork orange
-Man on the moon
-The Doors
-Pulp Fiction
-Lock, Stock & two smoking barrels
-Snatch
...
Kyllähän niitä riittää eikä kaikkea taas muista. Mutta katsokaa hyvät ihmiset THe rocky horror picture show. Aivan loistava leffa-musikaali jossa mahtavia näyttelijäsuorituksia, mahtavaa musiikkia ja loistavaa huumoria!
Ensi halloweenina pakko mennä katsomaan tämä teatteriin.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
|
Piiska
2384 viestiä
|
#9 kirjoitettu
01.02.2003 03:41
Star Warsit on hyvii kaikki! mut en osaa ollenkaa sanoo et mitkä on parhaat leffat ku niit hyvii on nii paljo...
Omistan itse pari sataa leffaa, ja multa tulee jengi aina lainaa ku on tylsä ilta edessä.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Monique Deés
|
#10 kirjoitettu
02.02.2003 22:41
Ulkomaisista (ei sitte missää järjestykses)
-Julmia aikeita
-Titanic
-American pie 1 ja 2
-The Others
-Kuutio
-Ja äitiäs kans
Kotimaisista
-Pahat pojat
-Sokkotanssi
-Pitkä kuuma kesä
-Tuntematon sotilas
Monique Deés muokkasi viestiä 22:41 02.02.2003
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
-Grey Production-
|
#11 kirjoitettu
02.02.2003 22:50
Monique Deés kirjoitti:
-Kuutio
Monique Deés muokkasi viestiä 22:41 02.02.2003
Cube on tosiaan ihan menevä...jos nyt on kyse samasta elokuvasta.
Suomessa, laillisesti esitettävää versiota en oo nähny, mutta
kaverilla on Englannista ostettu leikkaamaton osa, ja se on
kyllä niin seko että sen jälkeen oma elämäki tuntuu helpolta
Elokuvia tulee nykyään niin uskomattomalla touchilla että on vaikeeta
mennä nimeämään parhaita.
Mutta molemmat Sormusten herrat ja Amerikan Historia X on
ehkä semmosia leffoja mitkä voi kattoa useampaanki kertaan.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
bedlam
886 viestiä
|
#12 kirjoitettu
04.02.2003 23:17
Star Wars 4-6
Dawn of the Dead (kyllähän Dawn on suurempi klassikko kuin Day)
Brianin Elämä
Evil Dead I&II
Apinoiden Planeetta (siis se vanhempi)
Kuolleiden Runoilijoiden Seura
Halloween
Dark Star
Mies ja Alaston Ase I&II
Ford Fairlane
Hammerin/Leen kauhistelut
Eikös siinä tullut viisi...?
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
iq0
88 viestiä
|
#13 kirjoitettu
06.02.2003 13:29
-Matrix
-Snatch
-Mean Machine
-Bad Company
-American Pie 1&2
-Con Air
Ja Onhan noita vaikka kuinka paljon muitakin, mutta tuossa muutama
Hyvä...
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
apemon
|
#14 kirjoitettu
06.02.2003 22:04
Lord of the rings -saagan ohjaajan aiempaa tuotantoa suosittelen, ainakin Bad taste, Braindead & Meet the feebles (huippu!)
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
riimiplexi
|
#15 kirjoitettu
06.02.2003 23:59
apemon kirjoitti:
Lord of the rings -saagan ohjaajan aiempaa tuotantoa suosittelen, ainakin Bad taste, Braindead & Meet the feebles (huippu!)
Noiha on täyttä baskaa. Ite diggaan lähinnä ainoastaan pornoelokuvista ja sit muista hitit on kyllä themask, highlander, cannibal holocaust, talvisota, rukajärven tie, sindlerin lista (siistii nähä ku porukkaa teilataa)
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
|
PerVer
|
#16 kirjoitettu
10.02.2003 01:19
Hyviä leffoja on turhanki paljon, tässäpä muutama.
Seven ja Fight Club, molemmat loistavia David Fincherin leffoja
Highlander, se ensimmäinen (there can be only one)
Armoton, Eastwoodin paras länkkäri
Night of the Living Dead, tyly, kaikille käy huonosti, pelastuspartio ampuu viimmeisenkin henkiinjääneen aamunkoittaessa.
Evil Dead on splatterien ehdoton kuningas, myös Raimin möhemmistä elokuvista Joka leikkiin ryhtyy oli hyvä
Gladiaattori
Häjyt
The Thing
ja monta muuta....
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
pollari tyttö
|
#17 kirjoitettu
10.02.2003 09:58
-pahat pojat
-cry baby
-8mile
-harry potteri
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
dukedee
443 viestiä
|
#18 kirjoitettu
12.02.2003 15:03
-Matrix
-Day of the dead
-Coolhand Luke
-Kaupungin kosmetiikkaosasto nro.5
-Levottomat
-Cnf at DTC(2001)
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
jimbow
108 viestiä
|
#19 kirjoitettu
17.02.2003 09:42
Tässä viisi huippuelokuvaa. Järjestys on satunnainen.
-Hot Shots 1
-Mies ja alaston ase 1
-Terminator 1
-Die Hard 1
-Forrest Gump (1)
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Romance
|
#20 kirjoitettu
17.02.2003 14:45
* The Fast and The Furious
* Matrix
* American Pie 1&2
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
LauriT
1293 viestiä Luottokäyttäjä
|
#21 kirjoitettu
17.02.2003 16:47
Täällähän näyttää valtaosalla olevan ihan nössö leffamaku...
Tässä tulee viisi "kunnon" leffaa:
- The Exorcist
- Jacob's Ladder
- Angel Heart
- Videodrome
- The Lost Highway
Katsokaa ja nauttikaa "hyvistä" fiiliksistä...
P.S. Näitä elokuvia ei suositella nuorille tai herkkätunteisille katsojille.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Olavio
|
#22 kirjoitettu
17.02.2003 17:46
LauriT kirjoitti:
Täällähän näyttää valtaosalla olevan ihan nössö leffamaku...
Tässä tulee viisi "kunnon" leffaa:
- The Exorcist
- Jacob's Ladder
- Angel Heart
- Videodrome
- The Lost Highway
Katsokaa ja nauttikaa "hyvistä" fiiliksistä...
P.S. Näitä elokuvia ei suositella nuorille tai herkkätunteisille katsojille.
Johonkin mielentilaan sopivat mainiosti, en vaan tiiä mihin Lost highwayssähän on Marilyn Mansonillaki osa, ootko bongannu?
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
|
Olavio
|
#23 kirjoitettu
17.02.2003 17:57
- Vanilla Sky : Piti kattoa kaks kertaa, mutta paras soundtrack mitä löytyy ja sopi elokuvaan loistavasti.
-Vihreä maili: Loistava elokuva, tippa tuli silmään.
-Uhrilampaat ja Hannibal: Ei tarvi varmaan perustella.
-The crow: Hyvä elokuva, traaginen tapaus tämä Brandon Lee.
Forrest Gump, Man on the moon. Niin paljo hyviä elokuvia
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
LauriT
1293 viestiä Luottokäyttäjä
|
#24 kirjoitettu
19.02.2003 01:41
carabus kirjoitti:
LauriT kirjoitti:
Täällähän näyttää valtaosalla olevan ihan nössö leffamaku...
Tässä tulee viisi "kunnon" leffaa:
- The Exorcist
- Jacob's Ladder
- Angel Heart
- Videodrome
- The Lost Highway
Katsokaa ja nauttikaa "hyvistä" fiiliksistä...
P.S. Näitä elokuvia ei suositella nuorille tai herkkätunteisille katsojille.
Johonkin mielentilaan sopivat mainiosti, en vaan tiiä mihin Lost highwayssähän on Marilyn Mansonillaki osa, ootko bongannu?
Itse asiassa en ole bongannu... mielenkiintoinen tieto...
The Crow ja Uhrilampaat ovat kovia. Hannibal pitää vielä katsoa...
LauriT muokkasi viestiä 01:42 19.02.2003
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
[J]
|
#25 kirjoitettu
19.02.2003 11:10
1. Pahat Pojat
2. Ansa Viritetty
3. Taru Sormusten Herrasta - Sormuksen Ritarit
4. Spider-Man
5. Salaisuus Pinnan Alla
6. Kuutamolla
7. American Pie I & II
8. Jurassic Park III
tossa muutama...
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Olavio
|
#26 kirjoitettu
19.02.2003 16:41
LauriT kirjoitti:
carabus kirjoitti:
LauriT kirjoitti:
Täällähän näyttää valtaosalla olevan ihan nössö leffamaku...
Tässä tulee viisi "kunnon" leffaa:
- The Exorcist
- Jacob's Ladder
- Angel Heart
- Videodrome
- The Lost Highway
Katsokaa ja nauttikaa "hyvistä" fiiliksistä...
P.S. Näitä elokuvia ei suositella nuorille tai herkkätunteisille katsojille.
Johonkin mielentilaan sopivat mainiosti, en vaan tiiä mihin Lost highwayssähän on Marilyn Mansonillaki osa, ootko bongannu?
Itse asiassa en ole bongannu... mielenkiintoinen tieto...
The Crow ja Uhrilampaat ovat kovia. Hannibal pitää vielä katsoa...
LauriT muokkasi viestiä 01:42 19.02.2003
Siinä yhessä kohdassa näkyy telkkari josta tulee pornoleffa (näkyy vain hetken) . Katoin että yks "telkkarissa" näytti pahasti Mansonilta ja tarkistin asian lopputeksteistä ja olihan se
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
LauriT
1293 viestiä Luottokäyttäjä
|
#27 kirjoitettu
19.02.2003 16:51
Siinä yhessä kohdassa näkyy telkkari josta tulee pornoleffa (näkyy vain hetken) . Katoin että yks "telkkarissa" näytti pahasti Mansonilta ja tarkistin asian lopputeksteistä ja olihan se
Joo, tuo kohta taisi kai muistaakseni olla jossain leffan alkupuolella, ennen kuin se fonisti tappoi vaimonsa. Tai sitten muistan väärin...
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
dieseldump
|
#28 kirjoitettu
19.02.2003 19:19
Riley kirjoitti:
Kurosawa: Dersu Uzala (1974)
Oletkos nyt ihan tosissasi? Eihän tätä neuvostohalppista jaksa ainakaan kokoveriona tiirata.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
dieseldump
|
#29 kirjoitettu
20.02.2003 20:05
Riley kirjoitti:
Ja eihän elokuvan budjetti välttämättä korreloi millään lailla sen laadun kanssa.
Ei tietenkään! Enkä minä sitä tarkoittanut. Ei pieni budjetti välttämättä ole synonyymi halpikselle. Makuasioita vain..
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
|
Olavio
|
#30 kirjoitettu
20.02.2003 20:18
Riley kirjoitti:
LauriT kirjoitti:
Siinä yhessä kohdassa näkyy telkkari josta tulee pornoleffa (näkyy vain hetken) . Katoin että yks "telkkarissa" näytti pahasti Mansonilta ja tarkistin asian lopputeksteistä ja olihan se
Joo, tuo kohta taisi kai muistaakseni olla jossain leffan alkupuolella, ennen kuin se fonisti tappoi vaimonsa. Tai sitten muistan väärin...
Itse asiassa kohtaus on elokuvan loppupuolella, ja porno näkyy valkokankaalla.
Muisti palaa pätkittäin, kiitos korjauksesta
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
Tiikuri
|
#31 kirjoitettu
23.02.2003 03:06
Matrix
Terminator2
Memento
Alien (nimenomaan se eka)
Die Hard 1 ja 3 (kakkonen on todella syvästä ruskeasta paikasta)
Ocean's Eleven
Fifth Element
South Park Bigger longer and uncut
Seven
Manaaja
Gladiator
Star Wars 3-6 (Uusimmat Star Warsit on ihan pyllystä)
2001: A Space Odyssey
007 Goldfinger
007 The spy who loved me
Gone in 60 seconds
Päivittelen listaa aina kun tulee jotain mieleen
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|
bedlam
886 viestiä
|
#32 kirjoitettu
23.02.2003 10:38
helmot kirjoitti:
- Takaikkuna (joku 80-luvun leffa)
Itse asiassa 50-luvun leffa. Mutta klassikko kuitenkin.
|
^ |
Vastaa
Lainaa
|