Mikseri on musiikkiyhteisö,
jossa voit kuunnella, ladata ja arvostella suomalaista musiikkia,
lisätä rajattomasti biisejä, luoda oman artistisivun, kerätä arvosteluja ja faneja

Ladataan

Vastaa Aloita uusi keskustelu

 
Kirjoittaja Ongelmia fanituotteiden postituksessa


Electron
1229 viestiä

#1 kirjoitettu 31.07.2004 19:49

Tehdään sitten prkl viestiketju kun ei mikään näytä auttavan. Saavatpahan muutkin tietää miten tämä homma oikein toimii - tai siis ei toimi.

Eli. Tilasin täältä mikseri.netistä T-paidan omalla tekstillä kauan aikaa sitten. Sain sähköpostiini sekä kännykkääni tilausvahvistuksen joissa kaikki tiedot (osoite ym) olivat oikeat. Puhelinlaskuuni lisättiin paidan hinta eli 15 euroa.

Kuukauden kuluttua aloin ihmettelemään missä tuote viipyy ja jätin palaute-osioon viestin jossa pyysin selvitystä asiaan. Vastauksessa kehoitettiin olemaan maltillinen ja odottamaan vielä pari viikkoa; "Kyllä ne tuotteet ovat yleensä saapuneet perille ennemmin tai myöhemmin".

No, odottelin sitten vielä vähän aikaa, tai itse asiassa kokonaista kolme viikkoa, eikä paitaa vain näkynyt. Eilen otin Apeen yhteyttä pikaviestillä, mutta ei mies vaivautunut vastaamaan mitään.

Alan pikkuhiljaa kyllästyä odottamiseen. Jos ei Mikserillä ole resursseja kaikkien tilausten käsittelemiseen inhimillisellä aikavälillä, miksi toimintaa ei lopeteta, tai edes ilmoiteta että tuote saattaa viipyä vaikkapa puoli vuotta?

Saanko paitaani ikinä, ja jos saan, milloin? Jos en, niin se on sitten vakavemman laatuinen juttu (ei sen 15 euron menetyksen takia).


Electron muokkasi viestiä 21:36 01.08.2004

Eipä ennee mitiä, Ape vastasi mulle tänään tuttavallisesti. Toivottavasti muille ei käy kuten minulle ja homma toimii. Peace.

^ Vastaa Lainaa


Electron
1229 viestiä

#2 kirjoitettu 31.07.2004 21:01

Monophobic: Eihän se 15 euron menetys mitään, mutta kusettaminen/välinpitämättömyys/huono palvelu vituttaa aina. Heitteletkös muuten itse useinkin kaivoon 15 euroa? Eikä minun todellakaan pitäisi tarvita pommittaa viesteillä jokaista ylläpidon jäsentä saadakseni sen paidan, varsinkaan kun ylin johtokaan ei suostu vastaamaan.

^ Vastaa Lainaa


Deafbase

#3 kirjoitettu 31.07.2004 21:13

Mulla se toimi oikein mainiosti ja lippis tuli muutaman päivän sisään.. ei oo ollut mitään ongelmaa.

^ Vastaa Lainaa


Putte
6656 viestiä

#4 kirjoitettu 31.07.2004 21:27

Ei ne Hobby Hallinkaan tavarat aina tule perille.. Valitettava tapaus, mutta tuskin mikserin vika..

^ Vastaa Lainaa


Deafbase

#5 kirjoitettu 31.07.2004 21:32

mut noin ei saa ajatella. "valitettava juttu"
Periaatteessa Palvelua ja laatua on osattava vaatia eli sitä ei saa kumminkaan päästää läpi sormien!!!
Ihan missä asiassa vaan pienestäkin asiasta on lupa ja oikeus valittaa!!! muuten se laatu mihin sul on oikeus katoaa pikkuhiljaa!
mut nää on näit mun ajatuksia

Mut toivottavasti saat jotain hyvitystä siitä odottelusta...

^ Vastaa Lainaa


Heat Radius

#6 kirjoitettu 31.07.2004 21:46

Ei mutta hyvä et varoitit tällaisestakin... en oo koskaan ite tullu ajatelleekskaan kun joka ikinen paketti jonka oon koskaan tilannu, on tullu perille parissa päivässä... Koita vaan tarmokkaasti saada se paitas (tai 15 euroos) takas!...

^ Vastaa Lainaa


Sombercoil
3371 viestiä

#7 kirjoitettu 31.07.2004 21:59

PehmoA kirjoitti:
KÄSITTÄÄKSENI YLLÄPITO EI NÄITÄ PIPOJA TEE, VAAN TOIMII VAIN YHTENÄ VÄLIKÄTENÄ. APELTA SIIS TURHA ON PIPOA KINUTA, EI APE SITÄ TEE!


joo mutta eikös tää palvelu tuu mikserin kautta kuitenkin.
että tavallaan mikserin ylläpito siintä ensikädessä on vastuussa.
eiköhän tämä asia ole loppuun käsitelty...pieni moka tapahtui, se korjataan(todennäköisesti mahdollisimman pian).

^ Vastaa Lainaa


Electron
1229 viestiä

#8 kirjoitettu 01.08.2004 17:37

PehmoA kirjoitti:
KÄSITTÄÄKSENI YLLÄPITO EI NÄITÄ PIPOJA TEE, VAAN TOIMII VAIN YHTENÄ VÄLIKÄTENÄ. APELTA SIIS TURHA ON PIPOA KINUTA, EI APE SITÄ TEE!


Minua käskettiin ottamaan Apeen yhteyttä jos paitaa ei näy. Hän kuulemma tietää näistä enemmän kuin muut ylläpidon jäsenet. Ja kun puhuin "ylimmästä johdosta" tarkoitin nimenomaan Apea. Kyseinen kaveri ei siis suostu kertomaan minulle missä vika voi mahdollisesti olla. En tosiaankaan luule että hän näitä tuotteita tekee ja lähettelee ihmisille, mutta luultavasti hän ainakin tietäisi minne voisin asiasta valittaa. Mutta eipä ole puhua pukahtanut vaikka aivan asiallisesti häneen otinkin yhteyttä. Outoa minusta.

^ Vastaa Lainaa


Electron
1229 viestiä

#9 kirjoitettu 01.08.2004 17:43

Miksi muuten tuotteita ei voi maksaa postiennakolla? Eipähän tarvitsisi maksaa tyhjästä jos paketti ei saavukaan. Siinäpä pieni parannusehdotus ylläpidolle.

^ Vastaa Lainaa


eagle_
191 viestiä

#10 kirjoitettu 01.08.2004 17:52

Electron kirjoitti:
Miksi muuten tuotteita ei voi maksaa postiennakolla? Eipähän tarvitsisi maksaa tyhjästä jos paketti ei saavukaan. Siinäpä pieni parannusehdotus ylläpidolle.


tuota olen itsekin ihmetellyt.. oli hyvä, kun otit asian esille

^ Vastaa Lainaa


Electron
1229 viestiä

#11 kirjoitettu 01.08.2004 17:52

Tourette kirjoitti:
no joo hieman provosoiva sävy kirjoituksessa. kai ne asiat saa hoidettua miehekkäämminkin.


Yritin parhaani. Ei tepsinyt.

^ Vastaa Lainaa


Kfied
668 viestiä
Luottokäyttäjä

#12 kirjoitettu 01.08.2004 18:14

Itse tähän asiaan ei ole mitään, koskapa en ole täältä mitään tilannut. Eipä noista pahemmin kai ole valitettukaan aiemmin. Huteja sattuu kaikille.

Electron kirjoitti:
Miksi muuten tuotteita ei voi maksaa postiennakolla? Eipähän tarvitsisi maksaa tyhjästä jos paketti ei saavukaan. Siinäpä pieni parannusehdotus ylläpidolle.


Luulisin, että sen faktan takia, että postiennakko on varma katteenkääntäjä miinuksen puolelle...
Nuorilla ja vähän wanhemmillakin tyypeillä on tapana tilata sitä sun tätä ja jättää tavara noutamatta, kun huomataan, että ei olekaan rahaa enää silloin, kun tavara pitäisi lunastella.
Postiennakossa on "tilillepanomaksu", joka on muistaakseni vielä 3 euroa ja tietenkin perus-postimaksu, joka kaikki on lähettäjän rasitteena, kunnes tavara on tosiaan haettu ja maksettu. Muutama noutamaton paketti, niin pienikatteisissa hommissa saa heittää hanskan naulaan ja pensselin santaan. Ja tietenkin; etukäteen maksamalla pääsee maksujen seurannasta kokonaan, jolloin yksi välivaihe on kokonaan pois.
Lisäksi; 15 euron lippiksessä, tai thoia thongeissa se 3 euroa, joka tilillepanomaksuun menee, jopa tuntuu. Ainakin mielestäni.

Delirium remens 18:17 01.08.2004

^ Vastaa Lainaa


Ape
1599 viestiä
Ylläpitäjä

#13 kirjoitettu 01.08.2004 18:24

Kyllä Mikseri luonnollisesti joutuu vastaamaan näistä tilauksista, joten ihan oikeaan paikkaan tulee valitus, mikäli tuotetta ei tule.

Ja tästä olenkin luonnollisesti pahoillani.

Ihan aina en näihin Mikserin pikaviesteihin ehdi heti vsataamaan, nytkin on tuossa 24 jonossa odottamassa vastausta.

Mutta, jatketaan sähköpostitse, ja eiköhän se paita sinulla tule nyt ensi viikolla olemaan.

Harmi, että tätä nyt lähdettiin forumin kautta puimaan.

^ Vastaa Lainaa


proyo
610 viestiä

#14 kirjoitettu 01.08.2004 19:06

Sama oli mullaki,Tilaustositteessa sanotaan että "Tuotteen toimitusaika on muutama arkipäivä maksutapahtumasta."..ottakaa nyt tuo teksti pois tuolta,mun lippiksen saamiseen meni yli kuukausi..Jumalauta ku rupes ärsyttään monophobic:n postaus.Se ei aina oo kiinni rahasta,ehkä tässä tapaukessa ärsyttää lähinnä mikserin välinpitämättömyys ja se että niille on aivan paskan hailee saako tilaaja tavaransa vai ei.Se ärsyttää ei 15 euroa.Koittakaa vähän kehittää tuota hommaa.Muuten ottakaa pois käytöstä koko systeemi.Melkein tekis mielkli sanoo että "älkää tilatko mikserin fanituotteita"...niitä saa muualtaki!!!

^ Vastaa Lainaa


Ape
1599 viestiä
Ylläpitäjä

#15 kirjoitettu 01.08.2004 19:35

proyo kirjoitti:
tässä tapaukessa ärsyttää lähinnä mikserin välinpitämättömyys ja se että niille on aivan paskan hailee saako tilaaja tavaransa vai ei.


Harmi, että ajattelet noin. Ei se oikeasti kuitenkaan noin ole.

Se, että jos ei meiltä saa vastausta viikonloppuna parin tunnin viiveellä, ei välttämättä tarkoita sitä, että olisimme välinpitämättömiä.

Mutta tosiaan, jos on tilauksissa ongelmia niin laittakaa mulle viestiä sähköpostitse, osoite löytyy team-sivulta.

^ Vastaa Lainaa


rawhead
3117 viestiä

#16 kirjoitettu 02.08.2004 01:07

Ja muistaakaahan ettette ole ainoita henkilöitä täällä mikserissä
Esimerkiksi jos katsoo mediatiedoista mitä viikon aika on tapahtunut :

* 1111 uutta biisiä
* 5982 biisiarvostelua
* 4800 biisikommenttia
* 19736 pikaviestiä
* 185 uutta käyttäjäkuvaa
* 752 uutta käyttäjätunnusta
* 2723 viestiä forumiin

Noista kun pitää ylempien herrojen poimia pois laittomat biisit ja käyttäjäkuvat. Ja vielä koittaa kehittääkin Mikseri.nettiä.
No, nuo hommat tulee varmaankin listalla ryyppäämisen ja juhlimisen jälkeen , mutta kuitenkin...

^ Vastaa Lainaa


Hombre Muerto
3489 viestiä

#17 kirjoitettu 02.08.2004 09:44

rawhead kirjoitti:
Ja muistaakaahan ettette ole ainoita henkilöitä täällä mikserissä
Esimerkiksi jos katsoo mediatiedoista mitä viikon aika on tapahtunut :

* 1111 uutta biisiä
* 5982 biisiarvostelua
* 4800 biisikommenttia
* 19736 pikaviestiä
* 185 uutta käyttäjäkuvaa
* 752 uutta käyttäjätunnusta
* 2723 viestiä forumiin

Noista kun pitää ylempien herrojen poimia pois laittomat biisit ja käyttäjäkuvat. Ja vielä koittaa kehittääkin Mikseri.nettiä.
No, nuo hommat tulee varmaankin listalla ryyppäämisen ja juhlimisen jälkeen , mutta kuitenkin...


Ylläpidolla on varmasti kiireitä, mutta meidän rivikäyttäjien ei tarvitse heitä ruveta paapomaan, että "voi voi kun ei kerkeä kun teillä on niin paljon duuniix!!"... Ylläpidon tehtävä on pitää Mikseri mahdollisimman käyttäjäystävällisenä ja jos aika ei riitä, niin lisää ylläpitäjiä vaan!

En missään nimessä vähättele ylläpidon työtaakkaa. Tarkoitan vain, että käyttäjillä on täysi oikeus kysymyksiin ja valituksiin.

^ Vastaa Lainaa


rawhead
3117 viestiä

#18 kirjoitettu 02.08.2004 10:17

Hombre Muerto kirjoitti:
Ylläpidolla on varmasti kiireitä, mutta meidän rivikäyttäjien ei tarvitse heitä ruveta paapomaan, että "voi voi kun ei kerkeä kun teillä on niin paljon duuniix!!"... Ylläpidon tehtävä on pitää Mikseri mahdollisimman käyttäjäystävällisenä ja jos aika ei riitä, niin lisää ylläpitäjiä vaan!

En missään nimessä vähättele ylläpidon työtaakkaa. Tarkoitan vain, että käyttäjillä on täysi oikeus kysymyksiin ja valituksiin.


Totta kai palautteeseen ja valituksiin on oikeus, niillähän esim. fanituotepalvelua saadaan kehiteltyä.
Tarkoitin lähinnä, että yksi kysely pikaviestillä kuukaudessa saattaa unohtua helposti kaiken muunkin kiireen / elämisen keskellä.

^ Vastaa Lainaa

Vastaa Aloita uusi keskustelu